Thuis in reclameteksten

Peter Bronsgeest is copywriter – je mag ook best tekstschrijver tegen hem zeggen – maar dan wel één die thuis is in reclame en wervende teksten. Slimme slogans, bewogen blogs en effectieve advertentieteksten bijvoorbeeld. Peter werkt voor een mix van reclamebureaus, bedrijven en instellingen door het hele land. Hij leest zich snel in en verplaatst zich vervolgens net zo snel in de persoon voor wie hij schrijft. Zo creëert Peter teksten die precies passen in het concept en die altijd raak zijn.
Gevulde koeken met ijspret-toeslag

Als jochie van een jaar of 10 beschikte Peter Bronsgeest al over twee bijzondere talenten. Creatief schrijven was er één – de schoolkrant was zijn speeltuin. Maar Peter bleek tegelijkertijd ook een getalenteerd verkoper. Terwijl de rest van het dorp ’s winters op de schaatsen stond, deed Peter goede zaken langs de slootkant – gevulde koeken met ijspret-toeslag.
Het zijn deze twee talenten – een creatieve pen en een neus voor slimme marketing – die Peter altijd is blijven ontwikkelen en die hij inmiddels al bijna twintig jaar gebruikt voor effectieve reclameslogans en wervende teksten.
Het zijn deze twee talenten – een creatieve pen en een neus voor slimme marketing – die Peter altijd is blijven ontwikkelen en die hij inmiddels al bijna twintig jaar gebruikt voor effectieve reclameslogans en wervende teksten.