Dat vertelt Peter Soetekouw, die met zijn team ervaren vakmensen een eigentijdse werkplaats van 2.000 m2 runt. Als specialist in live communicatie bedenkt hij niet alleen de mooiste beursstands, maar maakt ze ook. Voor de nieuwe website van Peter Soetekouw Styling & Produktie schreef Peter Bronsgeest alle teksten.
‘Een succesvolle beursstand is als een goede jas. Die is niet alleen mooi om te zien, uitnodigend en verleidelijk, maar ook degene die ‘m draagt moet zich er lekker in voelen.’
Dat vertelt Peter Soetekouw, die met zijn team ervaren vakmensen een eigentijdse werkplaats van 2.000 m2 runt. Als specialist in live communicatie bedenkt hij niet alleen de mooiste beursstands, maar maakt ze ook. Voor de nieuwe website van Peter Soetekouw Styling & Produktie schreef Peter Bronsgeest alle teksten. Reageren is niet langer mogelijk.
|
Over Peter
Peter Bronsgeest is zelfstandig copywriter. Maar ook gepassioneerd radio-freak, mediawatcher en Griekenland-gek. Oud nieuws
November 2019
|